10/09/2014

GURL POWER

Wow, melkein kaksi kuukautta ilman uutta tekstiä. Onkohan se jonkinlainen ennätys? Kuitenkin tulin nyt jakamaan teille  pari mixtape's (soittolistaa?) jotka on ollu mulle hyvin tärkeitä viime aikoina. Molemmista uhkuu läpi naisvoima ja vahvuus. Ne on asioita jotka on mulle tällä hetkellä hyvin tärkeitä ja auttavat mua eteenpäin joka päiväisessä elämässä.

Klikkaa kuvaa pääset 8tracksin sivulle kuuntelemaan

Tän mixin siis itse kuvaus on loistava. "An all-female vocal mix for getting ready, walking down the street, or any other occasion you see fit. " Itse oon huomannu et toimii loistavasti ku pelaa videopeleja ja on oikein hyvällä tappo linjalla.

CHVRCHES on yks bändi tältä loistavalta soittikselta ja heidän biisi "Gun" on soinu mulla ihan yksinäänkin uudelleen ja uudelleen päässä ja koneella.



Klikkaa kuvaa pääse kuuntelemaan
 Fox Fight Jams on soittolista joka itseasiassa julkaistiin Lumberjanes sarjakuvan mukana ja jos olen oikein ymmärtänyt melkein jokaisen numeron aikana on tullut uusi. En ole 100% varma koska itse ostan digitaali sarjiksia ja niissä ei ole tuota lisä sisältöä mukana. Mutta Fox Fight Jams on se ensimmäinen mixsi ja mun sydämmeen tömähtynyt.

Siis mixi alkaa loistavalla Stevie Nicks:in biisillä jonka itse kuulin ensin Lindsay Lohanin versiona, kun hän teki siitä coverin hänen levylleen "Little More Personal"  "Edge Of Seventeen." Sitä alku riffiä myös käytetttän samplena Destinys Childin "Bootylicious" kappaleessa, joten olen aina hyvin hämmentynyt mikä biisi sieltä on nyt tulossa.

Tälläkin mixillä on paljon loistavia wow biisejä mutta ehkä eniten mua ilahdutti pikku flashbackki Josie And The Pussycats (2001) leffan soundtrackille. KATSO TRAILERI TÄÄLTÄ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti