6/27/2014

PROVINSSI 2K14

Yritin laskea monesko Provinssi tämä on mulle ja tulin tulokseen et kuudes! Kolmas kerta kun olen vapaaehtoisena. Tää vuosi on ollut tiukka kun olen jäänyt työttömäksi ja Pronvissiin meno vaikutti halvalta, niin kauan kunnes jouduin ostamaan juna liput...



Mut tuun näkemään livenä parit artistit jota olen ihan innoissani kuunellut tämän kevään! Myös pari tuttua festari artistia joita en saa koskaan itseäni katsomaan kun niillä on omia keikkoja lähellä kotia. Yksi odotetuimmista on kyllä Banksi ota olen kuunellut ehkä enemmänkuin luonto sallii mut mitäs sille oikein voi kun biisit on vaan sen verran hypnoottisia että niittä pitää kuunella uudestaan ja uudestaan.


Toinen jota odotan ehkä liian paljon, mutten oikein tiedä mihin pitäis varautuu. Mut M.I.A. on ollu jo pitkään artisti joka on kiinnostanut musiikillisesti kuin hänen media ilmiönsäkin takia. Nainen ei pelkää ottaa asioita esille joita muu maailma yrittää hyssytellä tai laittaa nurkkaan pölyttymään.

Tietysti yritän löytää aikaa käydä kurkkaa pari suomalaista suosikkia esim. Jenni Vartiainen, Sanni & Haloo Helsinki. Mut muuten yritän vaan nauttia festareista ja tehä työvuoroni reippaasti tarjoillen virvokkeita janoiselle kansalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti